ZPRÁVY - FOTO - OD ČTENÁŘŮ - INZERCE - REDAKCE - CENÍK
  
 

Pětkrát titul Spokojený zákazník pro Prachaticko

ZPRÁVA a OBRAZEM - Hned pět firem a živnostníků z okresu Prachatice získalo letos titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje od Sdružení českých spotřebitelů.

    

  

# Čtvrtek 18/1 2024 - TEXT: Tomáš Přibyl

FOTOGRAFIE poskytl Jihočeský kraj

Porota už dvaadvacátého ročníku Národní ceny českých spotřebitelů ocenila v minulém týdnu v našem regionu prachatické sklenářství Glass.PT a také populární vlachovobřezské pekařství Cais. Titul Spokojený zákazník pak putoval také k Milanovi Polanskému do Podeřiště. Zabývá se obráběním kovů. Ocenění si vysloužil rovněž prachatický farmářský obchod, který v Dolní bráně vede řadu let Martin Patras a porotci také ocenili prachatickou stavební firmu Sid.pt.

„Zákazníkům může toto ocenění zaručit, že budou s nákupem nebo službou spokojeni,“ řekla Lucie Kozlová - předsedkyně jihočeské poroty, která o přidělení titulu rozhoduje, a dodala: „Pro jeho držitele je pak známkou toho, že dělají svůj byznys dobře a poctivě. Doufám, že předaná osvědčení povzbudí v této nelehké době v Jihočeském kraji nejen ty oceněné, ale že ukáží cestu i ostatním.“

Národní cenu českých spotřebitelů uděluje už dvaadvacet let Sdružení českých spotřebitelů se svými partnery. V jižních Čechách k nim patří i Jihočeský kraj, jehož náměstkyně hejtmana Lucie Kozlová se postarala o předání ocenění. Většinou sdružení oceňuje drobné živnostníky a malé rodinné firmy, která naplňují vysoká očekávání spotřebitelů.

„Do hodnocení a konečného výběru oceněných podnikatelů jsou přitom zapojeni nejen spotřebitelé, ale i zástupci místních a podnikatelských samospráv, profesních komor, dozorových orgánů, živnostenských úřadů i dalších nevládních organizací. Návrhy na přiznání ceny jsou přitom vždy podrobeny přezkoumání v hodnotící komisi, která byla v Jihočeském kraji ustavena již v roce 2001,“ vysvětlil ředitel Sdružení českých spotřebitelů Viktor Vodička.

 



 
 

Od 12. září 2005 - Všeobecné smluvní podmínky